Arg som ett Bii..

Vaknade, ut med Fia i fin vädret, smyger ner och myser med mannen i mitt liv, tittade disney dax,
Hade en jätte mysig morgon!
Tills en klar blixt från himlen förstörde mitt humör, och fröken blev arg som ett bi, helt utan anledning.
Åt helg frukost, Lyx!
Tog på mig kläder i massor, och for ut på en redig långpromenad, tror jag nästan han runt hela gammelstad.
Är så satans mullig, så nu ska de börjas tränas igen! Blir så glad av att se Ferry glad, Rena lyckopillret är hon.
Gå lös med henne, leka med små pinnar till stora stockar, träna lydnad, och bara inse hur rar min vovve är.

Kommer hem, känner att min arga Lina smyger fram igen, drar i gång damsugaren, terapi för mig!
Blir less, gnäller på killarna i huset, kör ut Donk och klippa gräs, Junne smyger in i köket och städar och diskar, tvätten är tvättad, golvet är nu skurat och toalleterna är KLIN!

har varit utan min cola i 4dagar, kanske de som sätter sig på mitt humör, för jag är inte mysig!
Saknar mitt jobb, i morgon ska jag verkligen försöka ta mig dit, fast mina lungor kokar, och jag darrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback