Lina

Lina, häxan, efterbliven, hjärtat, störd, frun, du. Jaa, kärt barn har många namn.

Är på mina stadiga 24, snart 25år. är en typisk skorpion.
Bor med en helt underbar Fredrik, kanin och våran älskade Ferry, mitt i ett villakvarter i Gammelstad.
Var väl kanske inte drömmen att bo här, jag skulle ju ha de där gamla timmerhuset, med stall och höns ute i en by.
Men de blir inte alltid som man tänkt sig.
Lika lycklig är jag för de.

Jag hade lyxen och ha 2 hem som liten, ett hemma i byn med Mamma, pappa och syskonen och självklart djuren.
Ett med farmor och faster och den stora katten Bim i Pajala.

Kommer från trollskogen, med renhagen som granne, där ingen ser eller hör en. (familjelivet, storasyster, kaxig)

Blandat med älskade röda huset på stenborgsvägen, där jag hade lekstugan och rummet med nästan alltid renbäddad säng.
( kände mig som en prinsessa där, ingen kan passa upp en som min fammo)

Jag är ruskigt bortskämd, kanske inte alltid så positivt.
är fruktansvärt envis och får oftast min vilja igenom.

Lever verkligen för djuren, Dom är mina ögonstenar, och skulle fast kunna ta in en fräsig igelkott.
Allt skulle jag kunna ta in här, förutom ormar och björnar, jag har en fruktansvärd fobi emot dom.
(Kanske är tur att F försöker hindra mig)

Jobbar på en Mack, har stampat på Ok i 4år, och vet inte vad jag ska göra med de här livet, drömmer om allt möjligt, som hunddagis, klippa får, att läsa till socionom.
Hoppas på att komma på de snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback