Ruskigt tråkigt..

Dag:
1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Bild på din garderob
8. I din väska finns...?
9. En bild på någon du saknar
10. Ett kort någon annan tagit på dig
11. En person/kändis du önskar att du träffat
12. Detta gör jag på helgerna
13. Hit vill jag åka innan jag dör
14. Här handlar jag helst
15. En vän som bor långt ifrån
16. Bild på det du köpte senast
17. Favorit ställe
18. En tv-serie du älskar
19. Ditt favorit nagelack
20. Ett kort på din data
21. Något du vill ha just nu
22. Bild på sminket du brukar använda
23. Detta åt jag till frukost
24. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback