Jag..

Jag är rätt tom just nu, känner mig som ett skal som promenerar omkring, vet varken in eller ut idag!
Bara hoppas på bättre tider.

Tur så har jag min Krösa-Helga-Fidelia-Fia-Ferry-Piga, hon är ett vandrande lyckopiller för mig.

2pass kvar på jobbet innan jag åker till Pajlan,
jag och Matti ska äta på thai, jag ska nosa på hästar, kramas med min Lego, träffa vännerna,
sen tänkte jag åka slalom, har inte gjort de på en herrans massa år, förut åkte jag mycke, var till och med me på små tävlingar dom hade i ylläs.
Idag är jag ruskigt höjdrädd och får lätt svindel, får se hur de slutar, Tur jag har 2morbröder, mosters man och min lillebror jobbande i backen, i värsta fall får dom hämta ner mig med skoter (har hänt tidigare).
Så hoppas på fin fint väder, så kanske man kan få bli lite brun, på tala om färg och fin,
Älskade Lena var förbi mig igår och frågade om jag tittat mig i spegeln? Hmm, är nog rätt sliten just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback