Jag gör..

Jag gör ett försök och börja skriva.

Livet rullar i hög far på allá Räfsarstigen,
Jobbar som en tok har tagit på mig nå extra så blir först ledig i slutet av nästa vecka.
Huset renoveras, och jag har gett upp min städ mani på slipdammet, för de kommer nytt hela tiden.

Hallen är snart klar efter många många veckor, så kan de gå när 2 envisa bor under samma tak och inte kan bestämma sig om tapeten, men jag fick min vilja fram och kära herr tapitserare fick beställa den från england.
Så nu är tapeterna uppe, golv listerna på plats, trappan klar, nya lampor, och nya väggen är strax klar, bara spackla och tapitsera den och så är de och lägga spottar i hålen, och dom svarta taklisterna.
och vara och köpa hatthyllan jag hittat, nya skostället och sen blir de prima balerina.

Nästa projekt i huset blir vardagsrummet, Oj oj säger jag bara.
i all frustration om tapeten i hallen kläckte jag visst ur mig till min andra hälft att om jag får bestämma hallen så får du bestämma i vardagsrummet. Får se hur detta slutar.....
Sen skulle jag vela ha en ny soffa medans min man tycker de är dax för en större tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback