men..

Men är de nå typiskt, mina lediga helger är de alltid dålig väder, ihelg var de storm och helgen innan var de kallt.
Idag när man ska och jobba igen droppar de från taket och vädret är kanon, nå nå har hunnit promenera 1h med Ferry i alla fall så man slipper ha dåligt samvete ikväll på jobbat!

Helgen var kanon, bara att dom alltig går för fort=/

Nästa lediga helg tänkte jag spendera i byn,
blir ledig 6dagar då och tänkte hinna massera en del innan jag ska åka till skolan.
Snart åker jag, eller okej de är ett tag kvar men jag väntar som en tok.

Till helgen som kommer ska jag åka med Olga och hundarna på utställning i finland,
de ska bli riktigt roligt och få göra nå annat än att jobba och vara hemma!
Sen har ju fröken O, riktigt fina hundar =)

  Fina killen!!

Nu ut och skotta taket, iveckan kommer dom och instalerar en dreambox till oss=)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback