Men..

Men är man nå less på kylan?
Jag har jobbat som en tok sista veckorna, sist jag var ledig var de -36 den helgen.
och så har de varit så fint under veckan och idag min lediga dag, lediga helg har börjat och så är de kallt som fan igen..

Mammie har åkt igår kväll, var så tungt och komma hem och så var hon borta.
Måste verkligen försöka ta mig hem någon helg.

Jag tänkte trösta mig med en smörgås tårta som jag ska kladda ihop i eftermiddag,
har massor av lax, fin rom och räkor här hemma efter mammis visit =)

Borde börja städa, slänga ut sängkläderna, tvätta kanske en maskin, men allt känns så lönlöst,
för allt kommer vara dammigt ikväll igen när de är ett ständigt renoverande här.
men fint blir de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback