Slut.

Jag är helt slut efter denna jobb helg. men nu är mina 22h på 2dagar gjorda och de är 6veckor tills nästa gång..
Fast jag har ännu några pass kvar innan jag blir ledig helgen.

Och jag ska åka till skolan, dock först i Maj men jag ser fram emot de så himla mycke!!
Åker ner dagen innan så jag hinner vara till Johanna och Andreas och sen stannar jag någon dag extra så jag kan fylla på min garderob och kanske hälsa på någon från släkten.
Har inte varit till stockholm på evigheter, förr var jag där rätt ofta juh.=/

Jag skulle vela hinna ta mig hem till byn med. men vetta tusan när jag ska hinna.
Nästa helg ska vi fara iiväg med fredrik´s jobb, och sen kanske mammi och pappsen kommer.
helgen efter de jobbar jag och så ska jag och olga åka till finland på hundutställning, ser fram emot de riktigt mycke.
helgen efter de kanske? Hmm, men skulle vara lite skönt med bara en hemma helg också. var länge sen...
Fan jag vet inte ens om jag lever då, kanske blir överkörd av en traktor i morgon.

Nu mys med Ferry, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback