Städat.

Finns de nå bättre emot dåligt humör än att städa?
har poppat massor med musik på hög volym, med underbara låtar, sjungit och dansar fram med skurmoppen,
och vips så försvann de. huset är städat, säng kläderna ute och jag är glad igen.

Nu är de bara smörgåstårtan som ska göras, men måste vänta på att herr laxskärare ska bli klar med spacklingen.


Medans så kan jag ju skriva om de jag tycker och tänker om Häxor.

Jag är så himla fascinerad av de själv, jag har alltid trot på de "övernaturliga".
Jag har en egen stor häxa, som jag ringer då och då.
Min häxa kan prata med ande världen, hon kan stoppa blod, prata med djur och är en klippa på healing.
Och så kan hon säkert mycke mer, men hon är helt fantastisk..
Och de är ingen jag hittat i senaste se och hör, utan de är en som jag följt sen jag var liten.

Hon är en klippa på att peppa en, hon vågar säga vad som kommer fram, medans många medium snirklar och säger allt försiktigt för att man inte ska bli ledsen.
Min häxa Lena har peppat mig till så mycket i livet, när de kännts tungt och hopplöst har hon kunna ge mig så mycke hopp, fått mig att tro på mig själv och ta tag i saker.
utan henne hade jag nog inte haft mitt körkort, inte sökt in på skolan,
inte packat mina saker, inte vetat så mycke som jag gjort!

Jag önskar jag skulle haft en 10del av hennes krafter och energi.

Natten till tisdag hände någonting fruktansvärt för min kompis Madde´s häst, någon tog sig in i hagen och har skärt sönder Ambers underliv, SÅ JÄVLA SJUKT! mer om de kan ni läsa här : http://allehanda.se/blaljus/brott/1.4383542-hast-skuren-i-underlivet

Vart jag ville komma med Madde och häxor.
Jag har pratat med henne många gånger dom senaste dagarna,
och hon hade många funderingar kring detta, som ingen någonsin kommer kunna svara på..
Tills jag kom på LENA, jag bad självklart Madde ringa Lena, och de gjorde hon..
Hon fick nog många svar på sina frågor, då Lena kunde berätta om mannen (Monstret) som gjort detta, beskriva honom, att han varit där tidigare, hon tog upp Madde´s förra häst, m.m

Tänk Lena som inte vet någonting om Madeleine, inget om hennes hästar eller om de som hänt, att hon kan berätta detta för Madeleine, till och med säga hur mannen´s fru ser ut och vad han har för bil.
De är jag fascinerad över..
Tänk villken gåva hon har från gudarna, tänk så många hon kan hjälpa och peppa i livet.

Mer om Lena kan ni läsa på: www.godaenergier.se
eller på FB och sök då på Goda energier.


Tack för mig en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback