Telefonen..

Joo ni, min mobil går varm.
Alla vill veta vad som händer i mitt liv,

Ja vad händer? Jag vet inte själv heller..
Allt känns så overkligt, jag har ramlat rätt hårt.
jag förstår varför min häxa sa att de här året kommer bli ett kännslomässigt kaos,
de är nog de minsta jag kan säga att de är, jag har kaos i mitt liv.

Har ställt mig i kö på några lägenheter, jag kommer nog flytta...
Nä de är inte de jag vill, men jag måste.
och nä Fredrik har inte kastat ut mig eller dumpa mig.
men jag känner att vi är på så himla olika nivåer i livet, och jag vill inte hålla honom, då är de bättre att jag går, jag går för hans skull, så han får leva sitt liv som han vill.

Så nu vet ni..

Nu tar jag en timma i livet och ser vart de slutar..
Fy fan för allt just nu......................................

 Jag saknar min Trolla så de gör ont.

Jag släppte hela mitt liv för de här, Tänk om man skulle ha vetat, kunna vrida tillbaka tiden.

 
jag saknar dig Johanna, men snart kommer jag, åhh vad jag längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback